Cheerleader Run 3D

Author: Supersonic Studios LTD

1,000,000+ install
Action

Description

Cheerleader Run 3D – Can you make the biggest Cheerleader Crew?

Detailed info

File size: 70M
Update time: August 26, 2021
Current version: 1.16.0
Require Android: 5.1 and up
Developer: Supersonic Studios LTD
Price: Free
Rating
4.1
0 votes

Customer review

Brent Schall

this game is the best

nahar hoq

Too much ads πŸ‘Ž

Rylee Reis

kind of bring but it the same thing in the ads

Folashade Kuyinu

I love the idea of the game

Tatiana Winn

This game to me is a no no it's super laggy and glitchy when I move the character it's really glitchy and I dont like that because I can't play it! But....its fun I guess if you want to download this game then do it idc lmao πŸ˜•

The Gamer Information

it's nice game can improve more .it doesn't have music.single player game.

Josh Brokaw

I love cheer

Richard Robinson

ah yes got it! oh sorry.

Robert Russell

good!

Nicoline Niemand

Deserve less than a star The game was fine like on the first two levels and then all the ads start to hit me It's ridiculous

Barbarara Klass

love you

Anne Tn

Yes or Yes?

Rana Sabry

I had a Amazing πŸ‘ time there's only one bad thing is when I finish or start a level a ad pops out sososoOoOooOooOOOOOoOOOooooooooo remove the Ads so Plswease:<

Taneisha Miller

cool it makes me feel like one

John Cronin

Cheerleader are hot

Josh Lanier

I think it's pretty fun but they need to have like more skins and like new hairstyles and also new colors. so that's the reason why I didn't get five stars. I only gave it four

Maclee French

Marlee

lovelyladies90sbabie proud

good luck with that πŸ‘Œ

Brooklyn Bunny

i cant danlod the gam

Triona Lyons

The controls do not work and it freezes on me and if that did not happen I would have been on a bigger level.it might be just me but if it is for anyone who plays this game...DO NOT DOWNLOAD

Brenda Miles

love this game

Poppy Vian

I had lost of fun in this game

Irfan Meharallahi

Ilike this game

Mikaela Carson

Love it

Sammy Wadley

I. Love. It

Isabel Smuts

bhnubh

Eboni Thompson Clark

this is a good game it's for when you bored and you have nothing else to do just click install it's a good game

Zandile Mnisi

Fun

Elise Blount

πŸ‘πŸΎ

Avyanna Robinson

Sorry for the bathroom lol jk lol for sure I love it lol lol jk even more of it lol have a good day at work tomorrow morning and I love you ❀️ much better send me everything you too baby boy

Jade Prince

great fun for kids and I love it

Nurmalasari Wibowo

zalika

Mohamad Farid Salleh

Pro ANDA pro

Sikindar Sha

Ok

Daniel Guerrero

Wow

Giana Montoya

it is the best game I have played in a long time

Emma Davis

Fun fact

POPE BEN

Good job cheerleader keep it up and pls make hard . Pls correct this when you are through with the base pls let others unlock l am depending on you cheerleader😍😍😘😘🀩🀩

Shaun Amey

Pretty fun

Rick Mumford

πŸ”ͺπŸ’£πŸ“²βŽπŸš«βŒπŸ’’πŸ’₯πŸ’«this game is the worst. Do not play it unless you love your phone\ipad glitching.πŸ˜‘πŸ˜ πŸ˜‘πŸ˜€πŸ˜•πŸ˜πŸ˜žπŸ˜ŸπŸ˜©πŸ˜§πŸ˜¦πŸ˜₯πŸ˜΅πŸ˜ˆπŸ˜–πŸ˜ΏπŸ˜”πŸ˜ΎπŸ‘ΊπŸ‘Ήzer 0 stars...

Yolanda Morales Mejia

It was fun i really like it and the the outfit was cute

Brandy Carter

it was crazy

Constance Gonsalves

I love this game bc I do cheer I am to my name ava

Klara Drottar

it is good but I think u can do better

Audrey Callender

πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Wendy Jones

fun

Lilah Button

It is relaxing and no distraction

Morongwe Motau

I like it but the boring part it's that the adds are playing to much

Eduarly Fat

πŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ‘ΌπŸ‘©πŸ‘§πŸ‘ΆπŸ‘¦

Ivy Lee

The summer fashion is very popular with many people

Serenity Cottle

Omg I love this game it's so fun but you should add more skins and make the levels a little bit harder as you get to higher levels

Teah Napier

Maliah Napier

Leslie Kirkland

I love it.

Sharne Jacklin

it's the Best

Evie_ Artz

*opens legs

Shyanne Pickett

this game is so fun to play I really love it ❀

yousuf jabbar offical

amazing

Annelie Gelderblom

This game is amazing

Ryz Kamid

Good game

Amy Michelle Williams

I'm 8 I love this game lol I'm acting like I'm 10 years old it's my dream to be 10 lol but this game is amazing when your bored thanks for making it amazing ok well bye see you next timeπŸ‘‹πŸ‘‹!!πŸ₯³πŸ₯³

Nyria Bowens

It is so much fun .Not a lot ads and very good

linique morgan

I'm just testing this out

Alaila Webb

This is the most worst game ever

Leslie Farmer

I love this game it's not the best game ever

Patricia Nelligan

I win every time I give it a 5/5

shakira elena

A+

Sebastian Gillespie

Its decent but when I turn my WiFi off its add after ad but when I turn my WiFi on its only 1 ad

Amirah Ali

Yeah I'm gonna be a little late for some time now that you know how much it islands and it was just a few of them are not a few minutes to be optimistic about it looks like a little late for some time

Angelo James Adelan Pokasui

I Just Brought Samsung Galaxy J2 And it's Cool Game I Like CheerLeader Run 3D Forever! #SuperSonicStudiosITD

Ande Tsholoba

Ads are insane you get them after every round πŸ™„

Crystal Vickers

Nice

jordan dayes

just another boring game sorry guys it's not original it's sucky

Lauren Huston

This game is amazing but the ads are on my nerves everytime I start playing and shows a ad every time but very great game grape skins and the game is still amazing

Millie Farrawell

amazing

MUHAMMAD IMRAN

Best game no ads

Xoxo_ Jamie

I love how simple this game is. Not much to it ❀️

Sophia Welch

Fun

ShaKireyah Kearney

I like the game

Marquitta Madison

I love this game πŸ€—

tejaswini parashar

Very disgusting

Chelou Eri O. Dionisio

Your ads sux. :-D

Syikin Seman

i love this game but this game i dont hear sound

merha sibiya

lunje

Rachael

get now

A Google user

I only did this one star for this game because this is kind of bad and kind of good at the same time

Josephine Orillo

This so fun aπŸ˜ŽπŸŽ€πŸŽ†πŸŽ‰

Christine Kelleher

Good but badπŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™

Tanzeela Kausar

I really liked this game and have reached to level 100 in 1 day and now I'm bored so am deleting It isn't that interesting after you unlock all the skins and challenges that is my advice

Emma Stadler

Uhhh...

Chloe Johnson-Jones

Love it #iam a cheerleader

Charles Anthony

I love it

Mrs Bridges

I love it is the best. game

MyaamberT

It's fun

Rikki Gray

I love this game!!

Sean speller

Ok, I got a new phone which is the Samsung galaxy note 20 ultra. Cheerleader Run 3d has a bad problem. The field gets distorted after side down the rope. It kept happening on my Samsung note 8 first, it's now that doing on my note ultra 20. The developer got to fix this problem. I delete the game just to be sure and reinstall the game, and it is still getting distorted. It is a bad problem, please fix the problem. πŸ™πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž

LeeAnn Smith

this game is both good and bad. but I would get it tho

George Okhuoya

This game is intresting ,when i fell boared i play it .You should try it.

Shaniecia camper

this game is cool πŸ˜ŽπŸ‘

Zenab Bano

DX

Rose Cox

I love this πŸ’˜